Thursday, September 20, 2012

tolong dekat

kadang rasa tak fokus. apa yang dibuat serba tak kena. sebelum cuti ni makin bertambah tekanan yang dialami. abah admit lagi. kali ni kat HKL. tak tau bila boleh keluar.

tekanan kerja yang bertambah lebih 2 kali ganda dari yang biasa. tekanan untuk seminggu  tika aku bercuti nanti. bercuti? mungkin jasad yang bercuti. tapi otak dan fikiran pasti tertinggal di shah alam, malaysia.

oh! rasa macam nak resign. tapi lepas bercuti. boleh gitu?

untuk kesekian kalinya...aku terasa aku membalas tuba pada yang beri susu pada ku. adilkah aku? melampau kah aku?

oh! maafkan aku. aku tidak sengaja. tapi, ianya masih lagi berlaku. dan aku tidak malu untuk berjanji untuk tidak mengulangi nya.

Tuhan! ampunkan aku. jauhnya aku dengan Mu...manusia pun menjauhi aku...
Aku yang berlari menjauhi Mu dengan bayangan imaginasi dunia yang indah.
dan aku tidak akan pernah malu untuk meminta ampun dan bersumpah tidak akan mengulangi nya.

Tuhan! Sakitnya rasa bila manusia menjauhi ku.
Pedihnya rasa bila aibku terbuka dan terus terbuka.
tapi, sakit lagi kalau Kau menjauhi aku.
atau aku yang menjauhi Mu

Oh Tuhan! Dekatkan aku dengan Mu
Dekat kan wahai Tuhan
Ampunkan aku wahai Tuhan